Warning / Uyari

............... Welcome to our blog... The albums here are not the original recording, digital copies are prepared to listen to... Please buy the original products ....................Blogumuza hos geldiniz... Buradaki albumler orjinal kayıt olmayıp,dinlemek icin hazirlanmis dijital kopyalardir... Lutfen orjinal urun satin alin..............

25 Ağustos 2009 Salı

Kafanske pesme (Kolekcija)



















CD 1
01 - Ljubomir Djurović - Otisla si, e pa neka
02 - Slobodan Ilić - Ramo, Ramo
03 - Nenad Jovanović - Nadija
04 - Kvaka - Navali se Sar planina
05 - Nenad Jovanović - Ceri moja aliji da li da te dam
06 - Nenad Jovanović - Osman Aga
07 - Nenad Jovanović - Soti more sote
08 - Esma Redzepova - Caje sukarije
09 - Olivera Katarina - Niska banja
10 - Milos Bojanić - Jovanović Rada
11 - Kvaka - Ej puce puska
12 - Aca Matić - Fato mori dusmanke
13 - Louis - Ne idi od mene
14 - Mitar Mirić - Ne moze nam niko nista
15 - Asim Brkan - Jednom sam i ja voleo
16 - Ljuba Aličić - Ja sam ostavljen
17 - Mitar Mirić - Dovidjenja drustvo staro
18 - Haris Dzinović - I tebe sam sit kafano
19 - Bojan Zdravković - Ne dolazi u moj san
20 - Radisa Marković - Neznanka



CD 2
01 - Nezim Eminovski - Case lomim
02 - Milance Radosaljević - Vrati se Neno, vrati
03 - Haris Dzinović - Nek mi bude zadnja casa
04 - Toma Zdravković - Kafana je moja sudbina
05 - Novića Zdravković - Naviko sam ja na nocni zivot
06 - Saban Saulić - Kafanska noc
07 - Muharem Serbezovski - Emina
08 - Sinan Sakić - Reci caso
09 - Mile Kitić - Case ljubavi
10 - Hasan Dudić - Crna zeno sa ocima plavim
11 - Nedeljko Bilkić - Krcma u planini
12 - Seki Turković - Krcmo stara. Krcmo stara
13 - Tozovac - Prazna casa na mom stolu
14 - Aca Matić - Krcmarice jos vina natoci
15 - Mitar Mirić - Ne diraj coveka za stolom
16 - Saban Saulić - Bio sam pijanac
17 - Hoki - Nazdravite drugovi
18 - Rizo Hamidović - Otvori karte ciganko
19 - Zika Antić - Sta cu nocas u kafani
20 - Indira Radić - Sta ce zena sama u kafani



CD 3
01 - Tozovac - A ja sam negde rujno vino pio
02 - Serif Konjević - Zbog tebe sam vino pio
03 - Dusko Kulis - Drugome dajes sve
04 - Meho Puzić - Zena prijatelja mog
05 - Zika Nikolić - Ja volim majko ciganku
06 - Miroslav Ilić - Luckasta si ti
07 - Halid Beslić - Necu, necu dijamante
08 - Jasar Ahmedovski - Jos te volim
09 - Savo Radusinović - Ko te nocas miluje po ruci
10 - Dusko Kulis - Suzo moja, Suzana
12 - Halid Muslimović - Znam, za sve sam kriv
13 - Kvaka - Na rastanku
14 - Ljuba Alicić - U Sabcu kraj Save
15 - Ajnur Serbezovski - Rastanak
16 - Sejo Pitić - Plava zena, topla zima
17 - Muharem Serbezovski - Zasto su ti kose
18 - Novića Urosević - Ustaj sine, majka zove
19 - Zoran Gajić - Rastao sam pored Dunava



CD 4
01 - Louis - Obrisi suze mala moja
02 - Miroslav Ilić - Pozdravi je pozdravi
03 - Aca Ilić - Isplaci se na grudima mojim
04 - Hasan Dudić - Sad je kasno za novi pocetak
05 - Sinan Sakić - Sudbina me na put salje
06 - Halid Muslimović - Oj jarane, jarane
07 - Jasar Ahmedovski - Jednoj zeni za secanje dugo
08 - Dusko Kulić - O cigani
09 - Ipce Ahmedovski - Ko ti guzva postelju
10 - Saban Saulić - Hej zivote umoran sam
11 - Halid Muslimović - Idi moram da ti kazem
12 - Marinko Rokvić - Potrazicu oci nesto zelenije
13 - Mitar Mirić - Dobro jutro, rekoh zori
14 - Halid Beslić - Prokleta je zena ta
15 - Hanka Paldum - Volela sam, volela
16 - Haris Dzinović - Dajte vina, hocu lom
17 - Louis - Dunjo moja
18 - Muharem Serbezovski - Opa nina, nina naj
19 - Saban Bajramović - Kerta mange daje
20 - Usnija Redzepova - Kazuj krcmo, dzerimo
21 - Vasilija Radojcić - Na uskrs sam se rodila




CD 5
01 Dzej - Ni jedne usne se ne ljube same
02 Ferid Avdić - Izadji mala
03 Halid Beslić - I zanesen tom lepotom
04 Hanka Paldum - Ja te volim
05 Haris Dzinović - Odlazis od mene
06 Ipce Ahmedovski - Oci crne, oci plave
07 Jasar - Volecu te, voleti do smrti
08 Keba - Bregidi dzanum
09 Ljuba Alicić - Zeljana
10 Louis - Oluja
11 Miroslav Ilić - Polomicu case od kristala
12 Muharem Serbezovski - Cija li si
13 Nada Topcagić - Zovem te, zovem
14 Saban Bajramović - Giljam dade
15 Saban Saulić - Uvenuce narcis beli
16 Safet Alija - Zadnji gros
17 Sinan Sakić - Nije moje srce ludo
18 Tozovac - Mirjana
19 Usnija Redzepova - Zivote moj




CD6
01 Louis - Dudo
02 Nada Topcagić - Zovem te, zovem
03 Keba - Ej, sudbino
04 Toma Zdravković - Da li je moguce
05 Halid Beslić - Tebi i meni za prosle dane
06 Savo Radusinović - Ti si zena koju ludo volim
07 Ljuba Alicić - Dva dobra druga
08 Bora Drljaca - Oci zelene
09 Saban Saulić - Sanela
10 Dobrivoje Topalović - Kad bih mog'o i umro bih za te
11 Vesna Zmijanac - Kraj nogu ti mrem
12 Jasar Ahmedovski - Ti pripadas samo meni
13 Marina Zivković - Ne idi od mene
14 Mile Kitić - Vuk samotnjak
15 Baja - Bezi dalje
16 Halid Muslimović - Putuj, putuj srce moje
17 Semsa - Sto me pitas
18 Muharem Serbezovski - Hatidze
19 Sukar - Cigani ljubljat pesme
20 Sikica - Landala




CD7
01 - Saban Saulić - Sam za stolom
02 - Mitar Mirić - Umrecu za tebe za kafanskim stolom
03 - Semsa Suljaković - Razbio si casu
04 - Srecko Susić - Bacio bih sve niz reku
05 - Nino - Sto mi noci nemaju svanuca
06 - Ceca - Kad bi bio ranjen
07 - Vesna Zmijanac - Malo, po malo
08 - Medeni Mesec - Uz Moravu vetar duva
09 - Haris Dzinović - Krcmaru vina za svirace
10 - Cune - Janicar
11 - Dragana Mirković - Umirem majko
12 - Mira Skorić - Ne daj me majko
13 - Ana Bekuta - Zlatiborske zore
14 - Haris - Hladno je, ugrij me
15 - Serif Konjević - Vencanica bela
16 - Baja - Naslednik
17 - Seki Turković - Ja sam momak za devojke sve
18 - Era - Ozenjen sam, kao momak zivim
19 - Bora Drljaca - Placi mala, placi
20 - Zoka Kulina - Gara

DOWNLOAD SİTE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

Sitemizden indirmiş olduğunuz dosyalar her sanatçının kendi isimleriyle tescil edilmiş eserlerinin dijital kopyalarıdır.Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır. Müzik dosyalarını bilgisayarınız da 24 saatten fazla tutmanız T.C.yasalarına göre suç sayılır. Bu tür bir yasal işlem'de ethnicmusiclist.blogspot.com ve sitemizde reklamı ya da banner'ı bulunandiğer siteler bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir. Arkadaşlar çoğu sanatçımız eserlerini,aylarını, senelerini, gecelerini, duygularını ve emeklerini yoğurarak ortaya çıkarmaktadır.Sevdiğiniz sanatçıların gelecekte de sizlere güzel eserler verebilmesi için bandrollü albümlerini alın. Not: Sanatçının kendisi,resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafımıza mail yoluyla ulaştığında dosyalar siteden kaldırılacaktır.E-mail:otekiradyo@gmail.com